Uue töötaja värbamine on vastutusrikas ülesanne. Kriteeriumitele ei pea vastama ainult erialased oskused, vaid inimene peab sobima ka ettevõtte kultuuri. Selleks, et kandidaadi kultuurilist sobivust aga hinnata, peate jagama ühiseid väärtusi. Seega on oluline, et enne värbamist mõtled, mis on sinu ettevõtte väärtused, mida uus töötaja peaks edasi kandma.
Tänapäeval on värbamine kahepoolne protsess – intervjuudel ei hinda sina vaid kandidaate, vaid kandidaadid hindavad sind kui tööandjat. See tähendab, et konkurents parimate kandidaatide üle on aina tihedam. Selleks, et tööandjate hulgast välja paista, pead mõtlema, mis on sinu ettevõtte väärtuspakkumine – miks peaks keegi sinu ettevõttega liituma? Kas lisaks palgale, puhkepäevadele ja sporditoetusele leidub veel miskit, mida saaksid kandidaadile pakkuda? Näiteks võib lisaväärtuseks olla õppimine hinnatud juhi käe all, tipptasemel tiim või millegi nullist üles ehitamine. Oluline on tööandjana silma paista ehk pakkuda kandidaatidele midagi, mida teised ettevõtted pakkuda ei suuda.